Ingyenes szállítás 13 900 Ft feletti megrendelések esetén. 13 900 Ft alatti megrendelések esetén 1 700 Ft szállítási díjat számolunk fel.
A szállítási idő 4-6 munkanap.
További szállítási információk: A Black Weekend miatti magas megrendelés szám és a koronavírus biztonsági intézkedései miatt, egyes rendelések esetében megnövekedett szállítási idővel lehet számolni, ami akár 4 munkanap is lehet. Azonban mi mindent megteszünk, hogy csomagod a lehető leghamarabb eljusson hozzád. Megértésed előre is köszönjük.
Küldeményedet nyomon követheted a szállítás teljes útvonalán, egészen az otthonodba való megérkezésig. Ezt a következő linkre kattintva teheted meg https://www.dhl.com/hu-hu/home.html, a kereső mezőbe beírva a nyomonkövetési számot / csomagszámot.
Amint raktárunkból elküldtük megrendelésedet, egy szállítás visszaigazoló e-mailt kapsz, amelyben megtalálod a csomag nyomonkövetési linkjét. A nyomonkövetési link a csomag legelső ellenőrzése után válik csak aktívvá, ami a szállítás visszaigazoló e-mail elküldését követő, 48 órán belül történik meg. Ezt követően, amint a csomag eléri Németországot egy második nyomonkövetési értesítést is kapsz, közvetlenül a DHL-től. Megjegyzés: amennyiben megrendelésed több csomagban kerül szállításra, akkor a DHL-től több e-mail értesítést is kapsz majd, azonban mi ebben az esetben is csak egy követési linket küldünk. Kattints a következő linkre https://www.dhl.com/hu-hu/home.html és írd be a nyomonkövetési számot / csomagszámot a keresési mezőbe. Türelmedet előre is köszönjük és várjuk csomagod mielőbbi kiszállítását.
Amint raktárunkból elküldtük megrendelésedet, egy szállítás visszaigazoló e-mailt kapsz, amelyben megtalálod a csomag nyomonkövetési linkjét. A nyomonkövetési link a csomag legelső ellenőrzése után válik csak aktívvá, ami a szállítás visszaigazoló e-mail elküldését követő, 48 órán belül történik meg.
13x18 cm poszterek
Azon megrendeléseket, amelyek csak 13x18 cm méretű posztereket tartalmaznak, a helyi postaszolgálat szállítja és postaládádba kerülnek kézbesítésre.
Poszter megrendelések 21x30 cm-től 70x100 cm méretig, valamint megrendelések, amelyek 50x70 cm-nél nem nagyobb kereteket tartalmaznak
Azon megrendeléseket, amelyek csak 21x30 cm (A4) vagy annál nagyobb méretű posztereket tartalmaznak, vagy olyan rendeléseket amelyek 50x70 cm-nél nem nagyobb kereteket tartalmaznak, a DHL szállítja. Küldeményedet nyomon követheted a szállítás teljes útvonalán, egészen az otthonodba való megérkezésig. Kattints ide és írd be a nyomonkövetési számot a keresési mezőbe.
1. Amikor a csomagod eléri az első cserepontot, a DHL e-mailt küld részedre a szállítás várható időtartamával. Amennyiben több csomag került elküldésre, egy nagyobb megrendelés részeként, a DHL több e-mailt is küld majd. Az e-mail(ek)ben alternatív kézbesítési megoldások is találhatóak.
2. Amennyiben a kézbesítéskor nem tartózkodsz otthon, a csomag egy közeli csomagátvételi pontra kerül kiszállításra. Erről e-mailben kapsz értesítést.
Egy vagy több 70x100 cm-es képkeret
Azon megrendeléseket, amelyek egy vagy több 70x100 cm-es képkeretet tartalmaznak, a DB Schenker szállítja. Küldeményedet nyomon követheted a szállítás teljes útvonalán, egészen az otthonodba való megérkezésig. Kattints ide és írd be nyomkövetési számot a kereső mezőbe.
1. A csomagot elsődlegesen a rendelési címre, házhoz szállítjuk. A csomag átvételéhez aláírás szükséges.
2. Ha a házhozszállítási kísérlet sikertelen, a csomagot egyik szomszédodhoz kézbesítik, aki aláírásával megersősíti az átvételt, te pedig értesítést kapsz erről. Az értesítő lap a postaládádba kerül, így információt adva arról, hogy a csomag a szomszédba került kézbesítésre.
3. Ha a szomszédhoz történő kézbesítési kísérlet szintén sikertelen, a csomag a legközelebbi postahivatalba kerül leadásra. A csomag hollétét közlő értesítési lap, ebben az esetben is, a postaládádba kerül.
4. A csomag átvételére 16 nap áll a rendelkezésedre, ezt követően a csomag visszaküldésre kerül a Poszter Store-hoz. Kérjük olvasd el honlapunkon található, Általános Szerződési Feltételek, át nem vett csomagokra vonatkozó részét.
Abban az esetben, ha olyan terméket kaptál kézhez, amely érkezéskor megsérült, vagy bármilyen más módon hibás volt, a lehető leghamarabb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, az info@posterstore.hu címre írva, mellékelve a termékről / csomagolásról készített képeket. A Poster Store törekszik a 100%-os vásárlói elégedettségre, és gondoskodik arról, hogy gyors segítséget nyújtson számodra a hibák kijavításában. További információkért, kérjük látogass el a Gyakori kérdések oldalra.
Azokért a termékekért, amelyek részünkre visszaküldésre kerültek, mert az ügyfél elmulasztotta átvenni a csomagot, 5 400 Ft extra költséget számolunk fel a csomagolási díj és a visszaszállítás költségeinek fedezésére.
Kosárhoz adva