0

30% kedvezmény minden poszterre*

*Csak 13 900 Ft feletti megrendelésekre érvényes, az akció vége: 04.20.

Szállítás

Szállítási költségek

Ingyenes szállítás 13 900 Ft feletti megrendelések esetén. 13 900 Ft alatti megrendelések esetén 1 700 Ft szállítási díjat számolunk fel.

Szállítási idő

A szállítási idő 4-6 munkanap.

Nyomonkövetés

Küldeményedet nyomon követheted a szállítás teljes útvonalán, egészen az otthonodba való megérkezésig. Ezt a következő linkre kattintva teheted meg https://www.dhl.com/hu-hu/home.html, a kereső mezőbe beírva a nyomonkövetési számot / csomagszámot. 

Amint raktárunkból elküldtük megrendelésedet, egy szállítás visszaigazoló e-mailt kapsz, amelyben megtalálod a csomag nyomonkövetési linkjét. A nyomonkövetési link a csomag legelső ellenőrzése után válik csak aktívvá, ami a szállítás visszaigazoló e-mail elküldését követő, 48 órán belül történik meg. Ezt követően, amint a csomag eléri Németországot egy második nyomonkövetési értesítést is kapsz, közvetlenül a DHL-től. Megjegyzés: amennyiben megrendelésed több csomagban kerül szállításra, akkor a DHL-től több e-mail értesítést is kapsz majd, azonban mi ebben az esetben is csak egy követési linket küldünk. Kattints a következő linkre https://www.dhl.com/hu-hu/home.html és írd be a nyomonkövetési számot / csomagszámot a keresési mezőbe. Türelmedet előre is köszönjük és várjuk csomagod mielőbbi kiszállítását. 

Kézbesítési és nyomonkövetési információk

Amint raktárunkból elküldtük megrendelésedet, egy szállítás visszaigazoló e-mailt kapsz, amelyben megtalálod a csomag nyomonkövetési linkjét. A nyomonkövetési link a csomag legelső ellenőrzése után válik csak aktívvá, ami a szállítás visszaigazoló e-mail elküldését követő, 48 órán belül történik meg.

13x18 cm poszterek

Azon megrendeléseket, amelyek csak 13x18 cm méretű posztereket tartalmaznak, a helyi postaszolgálat szállítja és postaládádba kerülnek kézbesítésre.

Poszter megrendelések 21x30 cm-től 70x100 cm méretig, valamint megrendelések, amelyek 50x70 cm-nél nem nagyobb kereteket tartalmaznak

Azon megrendeléseket, amelyek csak 21x30 cm (A4) vagy annál nagyobb méretű posztereket tartalmaznak, vagy olyan rendeléseket amelyek 50x70 cm-nél nem nagyobb kereteket tartalmaznak, a DHL szállítja. Küldeményedet nyomon követheted a szállítás teljes útvonalán, egészen az otthonodba való megérkezésig. Kattints ide és írd be a nyomonkövetési számot a keresési mezőbe.

1. Amikor a csomagod eléri az első cserepontot, a DHL e-mailt küld részedre a szállítás várható időtartamával. Amennyiben több csomag került elküldésre, egy nagyobb megrendelés részeként, a DHL több e-mailt is küld majd. Az e-mail(ek)ben alternatív kézbesítési megoldások is találhatóak.

2. Amennyiben a kézbesítéskor nem tartózkodsz otthon, a csomag egy közeli csomagátvételi pontra kerül kiszállításra. Erről e-mailben kapsz értesítést.

Egy vagy több 70x100 cm-es képkeret

Azon megrendeléseket, amelyek egy vagy több 70x100 cm-es képkeretet tartalmaznak, a UPS szállítja. Küldeményedet nyomon követheted a szállítás teljes útvonalán, egészen az otthonodba való megérkezésig. Kattints ide és írd be nyomkövetési számot / csomag azonosító számot a kereső mezőbe.

1. A csomagot elsődlegesen a rendelési címre, házhoz szállítjuk. A csomag átvételéhez aláírás szükséges.

2. Ha a házhozszállítási kísérlet sikertelen, a csomag a legközelebbi csomagátvevő/csomagfelvevő helyre kerül leadásra. A csomag hollétét közlő értesítési lap a postaládádba kerül bedobásra. 

3. A csomag átvételére 14 nap áll a rendelkezésedre, ezt követően a csomag visszaküldésre kerül a Poster Store-hoz. Kérjük olvasd el honlapunkon az Általános Szerződési Feltételek, át nem vett csomagokra vonatkozó részét.

Gyors szállításra van szüksége? Válassza a DHL Express szolgáltatást!

Szüksége van egy utolsó perces, de annál remekebb ajándék-ötletre? Esetleg szeretné mielőbb falra helyezni a megfelelő képkeretekkel ellátott, csodás posztereit? A DHL segítségével expressz szállítási megoldást kínálunk! A munkanapokon, 13:00 óra előtt leadott megrendeléseket már aznap elküldjük raktárunkból, így ezek már a következő munkanapon elérnek Önhöz. A 13:00 óra után leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek becsomagolásra és elszállításra raktárunkból, kézbesítésre pedig az azt követő munkaponon.

Válassza a DHL Express-t és élvezze az On Demand Delivery szolgáltatás előnyeit!

Amennyiben a DHL Express megoldást választja csomagja kézbesítéséhez, ez a DHL On Demand Delivery (ODD) szolgáltatást is tartalmazza! Válassza ki, mikor és hová szeretné kézbesítettni csomagját:

  • Irányítsa azt a legközelebbi DHL szervizponthoz
  • Engedélyezze a DHL-nek a csomag aláírás nélküli kézbesítését, ha esetleg nem tartózkodna otthon
  • Ütemezze a kiszállítást az Ön számára legmegfelelőbb időpontra
  • Kérje, hogy a csomag egy adott szomszédnál kerüljön elhelyezésre
  • Nyaralni megy? A DHL akár 30 napig is tárolja a csomagot
  • Küldeményét átirányíthatja egy munkahelyi címre, iskola címére, vagy esetleg a nyaralójához. Bármelyik, Magayrországon belüli cím megfelelő. 

Új szállítási lehetőséget választhat és késleltetheti a kiszállítási időpontot is. Új szállítási megoldás választása esetén, a módosított kézbesítési időpont látható lesz az ODD követési linken. 

Mennyibe kerül a DHL Express szállítás?

Az expressz szállítási szolgáltatás felár ellenében vehető igénybe. A díj összege az adott megrendelés súlyának függvényében kerül kiszímátásra, és a vásárlás véglegesítése előtt megjelenik a pénztár felületen látható áttekintésében.

Hogyan követhetem nyomon az expressz csomagomat?

A megrendelés leadását követően megrendelés visszaigazoló e-mailt küldünk. Megrendelése ezt követően kerül becsomagolásra és a következő DHL Express csomagfelvétellel pedig már el is hagyja raktárunkat. Amint megrendelését elküldtük, aktiváljuk a csomag számát és ezt követően szállítási visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek, amely tartalmazza a csomag nyomonkövetési linkjét.

Ugyanezen a napon, a DHL SMS-ben és / vagy e-mailben is küld egy - a szállítás várható dátumára vonatkozó - tájékoztatást. Ezen tájékoztató tartalmazza az On Demand Delivery (ODD) szolgáltatás linkjét, amelyen proaktív információkat talál a küldemény állapotáról, valamint számos rugalmas szállítási lehetőség közül is választhat.

A megrendelés érkezéskor megsérült

Abban az esetben, ha olyan terméket kaptál kézhez, amely érkezéskor megsérült, vagy bármilyen más módon hibás volt, a lehető leghamarabb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, az info@posterstore.hu címre írva, mellékelve a termékről / csomagolásról készített képeket. A Poster Store törekszik a 100%-os vásárlói elégedettségre, és gondoskodik arról, hogy gyors segítséget nyújtson számodra a hibák kijavításában. További információkért, kérjük látogass el a Gyakori kérdések oldalra. 

Mi történik, ha elmulasztom átvenni a csomagot?

Azokért a termékekért, amelyek részünkre visszaküldésre kerültek, mert az ügyfél elmulasztotta átvenni a csomagot, 5 400 Ft extra költséget számolunk fel a csomagolási díj és a visszaszállítás költségeinek fedezésére.

A termék bekerült a kosárba

A pénztárhoz
Vásárlás folytatása

Itt találhatóak az elmentett termékeid.

Kosárhoz adva