0

FLASH SALE - 40% kedvezmény a poszterekre

A Selection kategória kivételével, akció vége: 10.19.

15 hrs 36 min 13 sec

Gyakori kérdések

Miért nem kaptam meg e-mailben a megrendelés visszaigazolását?

Ha a megrendelését feladta a Poszteráruházban, de nem kapott rendelés-visszaigazoló e-mailt, előfordulhat, hogy az e-mail címét helytelenül adta meg. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, és frissítjük a rendelési adatait, hogy megkaphassa a rendelés visszaigazolását.
 

Honnan tudhatom, hogy megkapták a megrendelésem?

A rendelés leadásakor megadott e-mail címre elküldjük a megrendelés visszaigazolását. Ha nem kapta meg a megrendelés visszaigazolását, ellenőrizze a spam mappát. Felhívjuk figyelmét, hogy akár 24 óra is eltelhet, mire megkapja a megrendelés visszaigazolását.

Ha ellenőrizte a spam leveleit, és várt 24 órát, és még mindig nem kapta meg a visszaigazoló e-mailt, javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapunkon (link), hogy kivizsgálhassuk az ügyét.
 

Mi történik, ha rossz címet adok meg?

Ha helytelen adatokat - például szállítási címet, e-mail címet vagy telefonszámot stb. - adott meg, Kérjük, a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy rendelés elküldése előtt módosíthassák az adatait. Sajnos, ha a helytelen információ befolyásolja a csomag kézbesítését, és a megrendelését már elküldtük, mielőtt kapcsolatba lépett az Ügyfélszolgálatunkkal, az esetlegesen felmerülő többletköltségeket ügyfélként Ön viseli.
 

Hogyan mondhatom le a megrendelésemet?

A lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. Nem tudjuk azonban garantálni, hogy elegendő időnk lesz a megrendelés visszavonására, mivel a csomagolási/szállítási részlegünk büszke arra, hogy gyorsan teljesíti az ügyfelek megrendeléseit.

Módosíthatom a megrendelésemet a rendelés leadása után?

Tudjuk, hogy gyorsan szeretné kézhez kapni a megrendelt termékeket. Amint leadta a rendelést, mi készen állunk a teljesítésére! Sajnos ez azt jelenti, hogy a rendelést nem tudjuk módosítani, mivel a raktárban már feldolgozás alatt áll (általában másodpercek alatt).

Mi történik, ha a csomagom és a termékek sérülten érkeznek meg?

Ha csomagja és a termékek sérülten érkeznek meg, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot (link a kapcsolatfelvételi űrlaphoz), és küldjön képet a sérült csomagról és a sérült árukról. A kapcsolatfelvételhez használja a kapcsolatfelvételi űrlapot. Amint megkapjuk a képeket a sérült csomagról és termékekről, kezeljük az Ön kérését. Kérjük, hogy az egyeztetés előtt ne küldje vissza a sérült termékeket.


Delivery

Milyen hosszú a szállítási idő?

A szállítási időnk Magyarországra a rendelés feladását követő naptól számított 4-6 munkanap.

Milyen szállítási lehetőségeket kínálnak?

A szállításhoz a megrendelés méretétől függően különböző partnereket alkalmazunk. Miután hozzáadta a termékeit a kosarához, és továbblépett a pénztárhoz, láthatja, hogy a megrendelését melyik szolgáltató szállítja ki.

Mennyi a szállítási költség?

13900 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes. 13900 Ft alatti megrendelés esetén a szállítási költség 1700 Ft.

Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?

Megrendelését a lehető leghamarabb becsomagoljuk és feladjuk. Amint a fuvarozó vállalat felvette a csomagot, aktiváljuk a csomagszámát, és ezt követően kap egy másik e-mailt, amely tartalmazza a nyomon követéshez szükséges linket. Amennyiben nem kapja meg a nyomon követéshez szükséges linket, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.

Miért nem aktív a nyomon követéshez küldött linkem?

Miután a megrendelését elküldték a raktárunkból, a szállítást visszaigazoló e-mailben megkapja a csomagok nyomon követéséhez szükséges linket. Felhívjuk figyelmét, hogy a nyomon követéshez szükséges link aktiválására a szállítást visszaigazoló e-mail kézhezvételétől számított 48 óra múlva kerül sor.

Mi történik, ha nem veszem át a csomagomat?

Azokért az árukért, amelyeket azért juttatnak vissza hozzánk, mert az ügyfél nem vette át az árut, 5400 Ft összeget számítunk fel a csomagolási díj és a visszáru szállítási költségeinek fedezésére.


Return

Visszaküldhetem a rendelésemet?

Igen, a posterstore.hu oldalon vásárolt termékek esetén élhet a 14 napos elállási jogával. Ez azt jelenti, hogy a megrendelt termék átvételétől vagy a rendelés átvételi pontra való megérkezésétől számított 14 napon belül (türelmi idő) a Poszteráruházzal történő kapcsolatfelvételt követően Önnek jogában áll visszaküldeni a megvásárolt terméket.

Mi történik, ha nem veszem át a csomagomat?

Azokért az árukért, amelyeket azért juttatnak vissza hozzánk, mert az ügyfél nem vette át az árut, 5400 Ft összeget számítunk fel a csomagolási díj és a visszáru szállítási költségeinek fedezésére.

Kicsomagolás után visszaküldhetem a képkereteket?

Miután a kereteket kivette az eredeti gyári csomagolásból, nem küldheti vissza. Csak eredeti állapotban lévő termékeket fogadunk el.

Ha a keretek még az eredeti csomagolásban vannak, és vissza szeretné küldeni őket, kérjük, olvassa el a lenti „Hogyan küldhetem vissza” bekezdésben leírt információkat.

Gyártási hiba, szállításkor keletkezett sérülés vagy egyéb kár esetén kérjük, küldje el panaszát a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül (link a kapcsolatfelvételi űrlaphoz).

Hogyan küldhetem vissza a rendelésemet?

Visszaküldési címkével rendelkező országok:

Felhívjuk figyelmét, hogy a visszárut Svédországba kell visszaküldeni.

A csomagot pontosan ugyanúgy kell csomagolni, mint ahogyan azt tőlünk kapta. Fontos, hogy a posztereket újra tekerje be a védőpapírba, mivel ez biztosítja, hogy szállítás közben ne mozduljanak el. Amikor újra betekerte a posztereket a papírba, használjon ragasztószalagot, hogy visszaküldéskor könnyen ki tudjuk venni a hengerből.

Tájékoztasson bennünket a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül (link a kapcsolatfelvételi űrlaphoz), és adja meg a következő információkat:

- Rendelési szám

- Ügyfél neve

- Vásárláshoz regisztrált e-mail címek

- A visszaküldés okai

- Nevezze meg a visszaküldeni kívánt terméket

A visszáru szállítási költsége 2900 forint. Ezt a költséget nem számolják fel a DHL visszáru pontján, hanem levonásra kerül a jóváírásból.

A visszatérítési folyamat akár 14 napig is eltarthat attól a pillanattól kezdve, amikor átadja a csomagot a fuvarozó vállalatnak. Miután megkaptuk a visszárut és feldolgoztuk, regisztráljuk a jóváírást, és e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek. Őrizze meg a nyugtát a visszáruról, amíg meg nem érkezik a visszaküldést bizonyító visszaigazoló e-mail.
 

Kicserélhetem a terméket?

Ha a kapott termékeket valami másra szeretné cserélni, a rendszer ezt normál visszaküldésként dolgozza fel. A visszaküldött termékeknek eredeti csomagolásban és állapotban kell lenniük. Amint megkapjuk a terméket, visszatérítjük az árát. Ezután új vásárlást indíthat a webáruházunkban.

Mennyibe kerül a termékek visszaküldése?

A visszáru szállítási költsége 2900 forint. Ezt a költséget nem számolják fel a DHL visszáru pontján, hanem levonásra kerül a jóváírásból.

A visszaküldési folyamat akár 14 napig is eltarthat attól a pillanattól kezdve, amikor átadja a csomagot a fuvarozó vállalatnak. Miután megkaptuk a visszárut és feldolgoztuk, regisztráljuk a jóváírást, és e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek. Őrizze meg a nyugtát a visszáruról, amíg meg nem érkezik a visszaküldést bizonyító visszaigazoló e-mail.

Mi történik, ha nem veszem át a csomagomat?

Azokért az árukért, amelyeket azért juttatnak vissza hozzánk, mert az ügyfél nem vette át az árut, 5400 Ft összeget számítunk fel a csomagolási díj és a visszáru szállítási költségeinek fedezésére.


Payments

Milyen fizetési módot használhatok?

Fizethet Visa, Mastercard, Maestro és American Express kártyákkal.

Paypallal tudok fizetni?

Nem, PayPal fizetésre nincs lehetőség.

Hogyan lehet rendelést leadni cégként?

Jelenleg nem teljesítünk vállalati (B2B) megrendeléseket, de reméljük, hogy a jövőben erre is sor kerül.

 

Képkeretek

Általános információk

A keretek hátul könnyen nyithatók és fém akasztókkal rendelkeznek, amelyekkel egyszerűen a falra akaszthatók álló és fekvő formátumban egyaránt. Arany kereteink sima és fényes felülettel rendelkeznek. A fa keretek megjelenése és tapintása nagyon élethű. Minden keretünk víztiszta akrilüveggel rendelkezik, ezáltal könnyebb, és nem törik szilánkokra, ha a keret leesik a padlóra. Az akrilüveget mindkét oldalán műanyag fólia védi, így hibátlan felületet biztosít, és ugyanazt az érzést kelti, mint amikor eltávolítja a műanyag védőfóliát egy új telefonról. Az akrilüveg ugyanolyan fényvisszaverő tulajdonságokkal rendelkezik, mint az üveg.

Milyen méretben kaphatók a keretek?

Elegáns prémium képkereteket kínálunk 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm és 70x100 cm méretekben.

Poszter

Milyen minőségű papírt használnak?

A posztereket helyben nyomtatjuk Svédország leghíresebb nyomdájában, amely elnyerte a Nordic Swan ökocímkét, a svéd környezetbarát és fenntartható termelés szimbólumát, valamint FSC és PEFC tanúsítvánnyal rendelkezik. Sokáig kerestük a legjobb papírt, és végül beleszerettünk a Munken Kristall prémium minőségű dizájnpapírba, amely biztosítja számunkra a tökéletes minőséget. A papír FSC és PEFC környezetvédelmi tanúsítvánnyal rendelkezik. Ez egy 200 g/m2 össztömegű, tükröződésmentes, matt felületű, bevonat nélküli papír, amely kifejezetten exkluzív érzést kelt. Továbbá kiváló szín- és képreprodukciót biztosít. A tanúsítványok biztosítják, hogy a posztereinkhez használt fa felelősen kezelt erdőkből származik, amelyek megfelelnek a legmagasabb környezetvédelmi és társadalmi előírásoknak.

A poszter ára tartalmazza a keretet?

Nem, a posztert és a kereteket külön értékesítjük. A keretet a poszter ára nem tartalmazza. A keretet külön kell megvásárolni. Webáruházunkban több típusú és méretű keret közül választhat.


Együttműködés/Sajtó
Együttműködés

Kérjük, küldjön levelet az info@posterstore.hu e-mail címre.
 

Művész/Fényképész

Kérjük, küldjön levelet az info@posterstore.hu e-mail címre.

Sajtó

Kérjük, küldjön levelet az info@posterstore.hu e-mail címre.

kiskereskedő/nagykereskedő

Jelenleg nem működünk együtt viszonteladókkal, azonban a jövőben felajánljuk majd ezt a lehetőséget.

A termék bekerült a kosárba

A pénztárhoz
Vásárlás folytatása

Itt találhatóak az elmentett termékeid.

Kosárhoz adva