0

25% kedvezmény a poszterekre

A Selection kategória kivételével, akció vége: 04.21.

Gyakori kérdések

Nem kaptam megrendelés visszaigazoló e-mailt. Mi ilyenkor a teendő?

Amennyiben rendelést adtál le a Poster Store webáruházban, de nem kaptál megrendelés visszaigazoló e-mailt, akkor rendeléskor valószínűleg rosszul adtad meg az e-mail címed. Kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, vagy az info@posterstore.hu e-mail címen keresztül, és mi frissítjük a megrendelésed adatait, hogy a visszaigazoló e-mail megfelelő módon érkezzen meg postafiókodba. 

Miért nem aktív a nyomonkövetési link?

Megrendelésed raktárunkból való elküldésekor, egy szállítás visszaigazoló e-mailt kapsz, amelyben megtalálod a csomag nyomonkövetési linkjét. A nyomonkövetési link a csomag legelső ellenőrzése után válik csak aktívvá, ami a szállítás visszaigazoló e-mail elküldését követő, 48 órán belül történik meg.

Hogyan követhetem nyomon a küldeményt?

Küldeményedet nyomon követheted a szállítás teljes útvonalán, egészen az otthonodba való megérkezésig. Ezt a következő linkre kattintva teheted meg https://www.dhl.com/hu-hu/home.html, a kereső mezőbe beírva a nyomonkövetési számot / csomagszámot. 

Amint raktárunkból elküldtük megrendelésedet, egy szállítás visszaigazoló e-mailt kapsz, amelyben megtalálod a csomag nyomonkövetési linkjét. A nyomonkövetési link a csomag legelső ellenőrzése után válik csak aktívvá, ami a szállítás visszaigazoló e-mail elküldését követő, 48 órán belül történik meg. Ezt követően, amint a csomag eléri Németországot egy második nyomonkövetési értesítést is kapsz, közvetlenül a DHL-től. Megjegyzés: amennyiben megrendelésed több csomagban kerül szállításra, akkor a DHL-től több e-mail értesítést is kapsz majd, azonban mi ebben az esetben is csak egy követési linket küldünk. Kattints a következő linkre https://www.dhl.com/hu-hu/home.html és írd be a nyomonkövetési számot / csomagszámot a keresési mezőbe. Türelmedet előre is köszönjük és várjuk csomagod mielőbbi kiszállítását. 

Mi történik, ha utólag megbánom a vásárlást?

A lehető leghamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy küldj e-mailt az info@posterstore.hu címre. Abban az esetben ha megrendelésed még nem került becsomagolásra, azonnal visszatérítjük a teljes összeget. Amennyiben a rendelést már becsomagoltuk és elküldtük részedre, akkor első lépésben kézhez kell kapnod a küldeményt, majd ezt követően visszaküldened hozzánk, lásd alább a „Hogyan történik a termék visszaküldése?” szakaszt. 

Az akrilüveg homályos. Hogyan lehetséges ez?

A képkereteinkben lévő akrilüveg mindkét oldalát műanyag fólia védi, használat előtt ne felejtsd el ezeket eltávolítani. A fólia védi az akrilüveget tárolás és szállítás közben.

Kicsomagolás után visszaküldhetem-e a képkereteket és kérhetek-e visszatérítést?

Amennyiben a termékek eredeti gyári csomagolása eltávolításra került nem lehetséges a visszaküldés. Csak eredeti állapotban lévő terméket áll módunkban visszavenni.

Amennyiben a képkeretek még az eredeti gyári csomagolásban vannak, és szeretnéd visszaküldeni őket, kérjük tekintsd át a lentebbi, „Hogyan történik a termék visszaküldése?” szakaszt. A pénzvisszatérítés a termékek vissza érkezését követően történik.

Gyári hiba, szállítási vagy bármilyen egyéb sérülés esetén, kérjük küldd el kárbejelentésedet az info@posterstore.hu e-mail címre. Amennyiben a sérülés csak a tételek kicsomagolása után vált láthatóvá, más szabályok érvényesek. Kérjük fényképezd le a sérült részeket és küld el részünkre a kárbejelentő e-mail mellékleteként.

Szállítási sérülés esetén, kérjük mellékelj képeket a dobozról / hengerről is, amiben a termékek be voltak csomagolva átvételkor.

Hogyan történik a termék visszaküldése?

Csak eredeti állapotban lévő terméket áll módunkban visszavenni. A küldemény visszaküldésekor, a termékek kifigástalan állapotban és sérülésmentesek kell legyenek a jováhagyáshoz. A képkeretek az eredeti gyári csomagolásban és védőfóliában lehet csak visszaküldeni. Kérjük írj az info@posterstore.hu e-mail címre és jelezd, hogy pontosan milyen terméket küldesz vissza és mi okból, valamint tüntesd fel az eredeti rendelésszámot is - ügyfélszolgálati munkatársaink örömmel lesznek a segítségedre!

A visszaküldés költsége az ügyfelet terheli. Minden 30x40 cm-es poszter és képkeret esetében ez 2527 Ft. Míg 30x40 cm-nél nagyobb méretű posztereket és kereteket tartalmazó csomagok esetében 3259 Ft.

A visszaküldési folyamat akár 14 napot is igénybe vehet attól a dátumtól számítva, amikor a csomagot részünkre elküldted. Amint a visszaküldött csomag raktárunkba megérkezett és iktatásra került, visszaigazoló e-mailt küldünk és kezdeményezzük a pénzvisszatérítési folyamatot.

Mit tegyek, ha a csomag és a rendelt termékek megsérültek?

Amennyiben a csomag és termékek érkezéskor megsérültek, a lehető leghamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot fényképeket küldve a sérült csomagról és termékekről. Ezt a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül vagy e-mailben teheted meg, az info@posterstore.hu címre írva. Amint megkapjuk a sérült csomag és termékek fotóit, és a kárbejelentés elfogadásra kerül, új küldeményt küldünk részedre, és gondoskodunk a sérült áru visszaszállításáról.

Van-e lehetőség a termék cseréjére?

Amennyiben szeretnéd kicserélni a kapott terméket valami másra, a termék cseréje a hagyományos visszaküldés menetéhez hasonlóan történik. A termékeket, amelyek visszaküldésre kerülnek, eredeti csomagolásban és állapotban kell legyenek. Amint megkaptuk a visszaküldött termékeket, visszatérítjük a vásárlás összegét. Ezt követően új megrendelést kell leadnod webáruházunkban.

Mi történik, ha elmulasztom átvenni a csomagot?

Azokért a termékekért, amelyek részünkre visszaküldésre kerültek, mert az ügyfél elmulasztotta átvenni a csomagot, 5 400 Ft extra költséget számolunk fel a csomagolási díj és a visszaszállítás költségeinek fedezésére.

Vásárolhatok-e cégként (B2B)?

Poster Store egy B2C vállalat, amelynek webáruháza jelenleg csak magánszemélyek számára történő értékesítésre van beállítva. A Poster Store-nak csak vásárlási nyugtát áll módjában kiállítani a megvásárolt termékről, beleértve az ÁFA-t és a pénztárban megadott ügyfél adatokat is. Amennyiben céges (B2B) vásárlást szeretne, a megrendelés leadását megelőzően, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Gyors szállításra van szüksége? Válassza a DHL Express

szolgáltatást!

Szüksége van egy utolsó perces, de annál remekebb ajándék-ötletre? Esetleg szeretné mielőbb falra helyezni a megfelelő képkeretekkel ellátott, csodás posztereit? A DHL segítségével expressz szállítási megoldást kínálunk! A munkanapokon, 13:00 óra előtt leadott megrendeléseket már aznap elküldjük raktárunkból, így ezek már a következő munkanapon elérnek Önhöz. A 13:00 óra után leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek becsomagolásra és elszállításra raktárunkból, kézbesítésre pedig az azt követő munkaponon.

A DHL Express szállítási megoldás választása esetén, itt találhat további információkat az On Demand Delivery szolgáltatás előnyeiről.

A termék bekerült a kosárba

A pénztárhoz
Vásárlás folytatása

Itt találhatóak az elmentett termékeid.

Kosárhoz adva