Skip to main content.

Gyakori kérdések

 

Rendelés

Honnan tudom, hogy a rendelésemet megkapták?

A megrendelés befejezésekor megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha nem kapta meg a rendelés visszaigazolását, ellenőrizze a levélszemét mappáját. Kérjük, vegye figyelembe, hogy akár 24 órát is igénybe vehet, amíg megkapja a megrendelés visszaigazolását.

Ha ellenőrizte a levélszemetet, eltelt 24 óra, és még mindig nem kapta meg a visszaigazoló e-mailt, javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül, hogy kivizsgálhassuk a problémáját.

Miért nem kaptam még meg a megrendelést visszaigazoló e-mailt?

Ha rendelést adott le a Poster Store-ban, azonban a megrendelésről nem kapott visszaigazoló e-mailt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, és frissítjük a megrendelési adatokat, hogy a megrendelés-visszaigazolását megfelelően megkapja.

Módosíthatok a rendelésemen miután leadtam?

Tudjuk, hogy szeretné gyorsan megkapni termékeinket. Amint leadta a rendelést, megkezdjük annak összeállítását! Ez sajnos azt jelenti, hogy nem tudjuk módosítani a megrendelését, mert a raktár már megkezdte a feldolgozását (általában másodperceken belül).

Mi történik, ha egy termék a rendelésemből nincs készleten?

Felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk róla, hogy a termék nincs készleten. Ha ezzel kapcsolatosan még nem kerestük meg Önt, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy további segítséget nyújthassunk Önnek.

Mi történik, ha hibás címet adok meg?

Ha helytelen adatokat adott meg, például szállítási címet, e-mail-címet vagy telefonszámot stb. Kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy a megrendelés elküldése előtt módosítani tudják az adatait. Sajnos, ha a helytelenül megadott adatok befolyásolják a csomagja kiszállítását, és a rendelését már azelőtt elküldtük, mielőtt kapcsolatba lépett volna ügyfélszolgálatunkkal, az esetlegesen felmerülő többletköltségek Önt terhelik.

Hogyan mondhatom le a rendelésemet?

A lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot kapcsolatfelvételi űrlapunk kitöltésével. Ugyanakkor nem tudjuk garantálni, hogy elegendő időnk lesz a megrendelés lemondására, mivel csomagolási/szállítási részlegünk büszke arra, hogy gyorsan célba juttatja a termékeket a vásárlók részére.

Hogyan tudok céges megrendelést leadni?

Jelenleg nem áll módunkban céges (B2B) megrendeléseket fogadni, de reméljük, hogy a jövőben erre is lehetőség lesz.

 

 

Fizetés

 

Milyen fizetési lehetőségeket kínálunk?

Amex, Maestro, Mastercard, Visa, Apple Pay, Pay Pal

Fizethetek kuponnal vagy ajándékkártyával?

Kuponnal vagy Poster Store ajándékkártyával is fizethet.

A kuponom nem működik, mit tegyek?

Kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be a kuponkódodat, és előtte vagy utána nincs-e szóköz. Ellenőrizze azt is, hogy nem járt-e le a kód. Ha nem, forduljon az ügyfélszolgálathoz.

Miért utasították el a fizetést?

Kérjük, ellenőrizze az általunk kínált fizetési lehetőségeket, mivel ez lehet az oka annak, hogy a fizetést elutasították, ellenkező esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Miért nem vonatkozik a kedvezmény a rendelésemben szereplő összes termékre?

Nem minden termékünkre érvényesíthető a kedvezmény. Példák olyan termékekre, amelyekre az árengedmény nem vonatkozik, többek között a következők:

Poszter szettek

Kifutó termékek

Vagy keretek

Kérjük, vegye figyelembe, hogy az aktuális kampányok és kedvezménykódok gyakran nem kombinálhatók. Ha kétségei vannak, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és segítünk megoldani a problémát.

 

Ajánlatok/Kedvezmények

 

Miért nem működik a kedvezménykódom?

Kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen írta be a kódot, és előtte és utána nincs szóköz. Ellenőrizze azt is, hogy nem járt-e le a kód. Ha nem, forduljon az ügyfélszolgálathoz.

Mi történik, ha elfelejtettem megadni a kedvezménykódot?

Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati osztályunkkal, aki segíteni fog Önnek.

 

Szállítás/Kézbesítés

 

Milyen hosszú a szállítási idő?

A szállítási idő 3-5 munkanap, amely a megrendelés leadását követő naptól számítunk.

FONTOS: A szállítmányozó partnereink által jelenleg kezelt csomagok nagy száma miatt, ha a csomag nem szállítható az Ön otthoni címére, a csomagát a legközelebbi átvételi pontra irányítjuk át.

Milyen szállítási módokat kínálunk? 

A megrendelés méretétől függően különböző szállítmányozó partnerekkel dolgozunk együtt. Miután hozzáadta a termékeket a kosárhoz, és a fizetésre lépett, látni fogja, hogy a megrendelést melyik szolgáltató kézbesíti.

Mennyi a szállítási költség? 

A szállítás ingyenes 16900ft feletti rendelés esetén. A(z) 16900ft alatti megrendelések után 1700ft szállítási díjat számítunk fel

kínálnak expressz szállítást?

Az utolsó pillanatban van szüksége (egy szuper) ajándékra? Vagy már alig várja, hogy a posztereit kitehesse a falra?

Ha a rendelésed expressz kiszállításra is alkalmas, ez a szállítási mód is megjelenik a fizetési folyamatban. A DHL választása esetén expressz kiszállítást kínálunk!

A délelőtt 11 (időzóna) óra előtt munkanapokon leadott megrendeléseket még aznap feladjuk, a 11 (időzóna) óra után leadott megrendeléseket pedig a következő munkanapon adjuk fel. A megrendelés kézbesítése a megrendelés feladásának napjától számított 1-2 munkanapon belül megtörténi

Hogyan követhetem nyomon a csomagomat? 

Megrendelését a lehető leghamarabb becsomagoljuk és feladjuk. Amint a futárcég átvette a csomagot, aktiváljuk az Ön csomagszámát, és egy másik e-mailt küldünk Önnek, amely tartalmazza a csomag nyomonkövetéséhez szükséges hivatkozást. A nyomkövetéshez szükséges link aktiválása akár 48 órát is igénybe vehet. Ha nem kapja meg a nyomonkövetéshez szükséges linket, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot kapcsolatfelvételi űrlapunk kitöltésével.

Miért nem frissül a csomag nyomonkövetéséhez szükséges link? 

Miután a rendelését elküldtük a raktárunkból, a csomagkövetéshez szükséges linket elküldjük a csomagfeladást visszaigazoló e-mailben. Felhívjuk figyelmét, hogy a nyomonkövetési hivatkozás aktívvá válása előtt 48 óra is eltelhet, amíg megkapja a kiszállítást megerősítő e-mailt.

Mi történik, ha nem veszem át a csomagot? 

A meghiúsult átvétel miatt visszaszállított termékekért 5400 Ft díjat számítunk fel a csomagolási díj és a visszaküldés költségeinek fedezésére.

Módosíthatom a szállítási címet a csomag feladása után?

Sajnos, a csomag raktárunkból történő feladása után nem tudjuk módosítani a címet. Bármikor felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálati osztályunkkal, és megpróbáljuk továbbítani az üzenetét a futárnak, azonban nem tudjuk megígérni, hogy kiszállítás előtt kivizsgálják a reklamációt, ezért javasoljuk, hogy közvetlenül a futárral vegye fel a kapcsolatot.

 

Visszaküldés/Reklamáció

 

Visszaküldhetem a rendelésemet? 

Igen, a Poster Store-ban vásárolt termékekre 90 napos visszaküldési szabályzat vonatkozik.

Pénzbe kerül, ha visszaküldök egy terméket? 

A visszaküldés költsége 2900 Ft. Ezt a költséget nem a DHL visszaküldési ponton számítjuk fel, az a jóváírásból kerül levonásra.

A visszaküldési folyamat a visszaküldött csomag DHL visszaküldési helyre történő átadásától számítva akár 14 napig is eltarthat. A visszaküldött termék beérkezése és feldolgozása után jóváírjuk azokat, amelyről e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek. Őrizze meg a bizonylatot, amíg a visszaküldést visszaigazoló e-mailt meg nem kapja, ezzel igazoljuk a visszaküldést.

Visszaküldhetem a kereteket, ha már kicsomagoltam őket? 

A keretek nem küldhetők vissza, ha a keretekről eltávolították az öntapadó műanyag fóliát, amely megvédi az üveget a karcolásoktól. Azonban, ha csak a külső, nem tapadó műanyag réteget távolította el, visszaküldheti a kereteket.

Hogyan küldhetem vissza a megrendelésemet? 

A csomagot pontosan úgy kell becsomagolni, ahogy azt tőlünk kapta. Fontos, hogy a posztereket újra feltekerje a védőpapírba, mert ezzel biztosítja, hogy szállítás közben ne mozduljanak el. Amikor a posztereket újra felgöngyölte a papírba, ragasztószalaggal rögzítse őket, hogy visszaküldéskor könnyen kivehetők legyenek a postázóhengerből.

Kérjük, jelezze visszaküldési szándékát az alábbi linken. Amint regisztráltuk a visszaküldést, egy e-mailt küldünk Önnek, amely tartalmazza a vonatkozó utasításokat és a címadatokat.

 

Visszaküldés regisztrálása itt

 

A visszaküldés szállítási költsége 2900 Ft. Ezt a költséget nem a(z) DHL visszaküldési ponton számítjuk fel, az a jóváírásból kerül levonásra. Ha a visszaküldött termék(ek) már nem felel(nek) meg az akciós/kedvezményes kódok feltételeinek, akkor az összeget ennek megfelelően módosíthatjuk, és a különbözetet levonjuk a visszatérítés összegéből.

A visszaküldési folyamat a visszaküldött csomag DHL visszaküldési helyre történő átadásától számítva akár 14 napig is eltarthat. A visszaküldött termék beérkezése és feldolgozása után jóváírjuk azokat, amelyről e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek. A visszaküldési folyamat a raktárba történő visszaszállítást követően akár 14 napig is eltarthat. Őrizze meg a bizonylatot, amíg a visszaküldést visszaigazoló e-mailt meg nem kapja, ezzel igazoljuk a visszaküldést.

Van lehetőség termékcserére? 

Ha a kapott termékeket valami másra szeretné kcserélni, akkor az a normál visszaküldéshez hasonlóan kerül feldolgozásra. A termékeket az eredeti csomagolásban és állapotban kell visszaküldeni. Amint megkaptuk a termékeket, visszatérítjük a vételárat. Ezután újra vásárolhat webáruházunkban.

Mi történik, ha nem veszem át a csomagot? 

A meghiúsult átvétel miatt visszaszállított termékekért 5400 Ft díjat számítunk fel a csomagolási díj és a visszaküldés költségeinek fedezésére.

A rendelésem sérülten érkezett, mit tegyek?

Ha a csomagolás vagy a termék megsérült, kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot mellékelve a csomagról készült fényképeket és a sérült termékeket. Ezt a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül teheti meg. Amint megkapjuk a sérült csomagolásról és termékekről készült fényképeket, megkezdjük kérése feldolgozását. Kérjük, ne küldjön vissza hibás termékeket.

Mi a helyzet akkor, ha nem a megrendelt terméket kaptam?

Kérjük, először ellenőrizze a megrendelés visszaigazolását, hogy lássa, mit rendelt. Ha nem a megrendelt termékeket kapta, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a beérkezett termékekről készült fényképekkel.

 

A termékekről

 

Milyen méretű posztereket kínálunk?

A következő méretű posztereket kínáljuk:13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm and 70x100 cm.

Keretezve kaphatók a poszterek?

Nem, a posztereket és a kereteket külön értékesítjük.

Minden poszter el van látva fehér szegéllyel?

Nem, a fehér keret nem minden poszteren látható. Kérjük, kétség esetén olvassa el a termékleírást, mert ott azt is feltüntetjük, hogy rendelkezik-e a poszter szegéllyel vagy sem.

Miért tűnik úgy a poszteremen, hogy levágták a képet?

Kérjük, ellenőrizze a termékleírást, mivel a poszter rendelkezhet fehér szegéllyel, és amennyiben igen, akkor ezt a leírásban is feltüntetjük. Ha azonban a poszter nem felel meg a webhelyünkön bemutatott képnek, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk.

Milyen minőségű papírt használunk a poszterekhez?

A posztereket Svédország leghíresebb nyomdai cége helyben nyomtatja, amely megszerezte a Nordic Swan ökocímkét, a környezetbarát és fenntartható gyártás svéd szimbólumát, valamint az FSC és a PEFC tanúsítványt. A legjobb minőségű papírt kerestük, és végül beleszerettünk Munken Kristall prémium minőségű dizájnpapírba, amely tökéletes minőséget biztosít számunkra. A papír FSC és PEFC környezetvédelmi tanúsítvánnyal rendelkezik. Tükröződésmentes, bevonat nélküli matt papír, amelynek teljes tömege 200 g/m2, így rendkívül exkluzív hatást kelt. Emellett kitűnő minőségű szín- és képreprodukciót tesz lehetővé. A tanúsítványok biztosítják, hogy a posztereinkhez felhasznált faanyag felelősen kezelt erdőgazdaságokból származik, amely megfelel a legszigorúbb környezetvédelmi és társadalmi előírásoknak.

Milyen méretű keretek szerepelnek a kínálunkban? Keretek (általános választék és méretek)

Stílusos, prémium képkereteket kínálunk 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm és 70x100 cm méretben.

Honnan szerezzük be a fa kereteket?

Kereteinket képzett kézművesek kézzel készítik, akik nagy tapasztalattal rendelkeznek az európai és ázsiai keretgyártásban. Keretbeszállítóinkat gondosan választottuk ki, hogy azok összhangban legyenek társadalmi és környezeti felelősségvállalásunkkal.

Miért különbözik a keret színe a korábbi rendelésemtől?

Ha különböző időpontokban leadott rendelések képeit hasonlít össze, az eredeti keret környezet és időjárási körülmények okozhatnak eltérést. Ellenkező esetben forduljon az ügyfélszolgálathoz.

 

Személyre szabott termékek

 

Személyre szabhatom egy poszter vagy keret méretét?

Nem, ez az opció jelenleg sajnos nem szerepel a kínálatunkban. Minden poszterünk és keretünk csak a weboldalunkon kínált méretben érhető el.

Rendelhetek olyan nyomatot, amely az országomba nem szállítható? mert úgy látom, hogy egy másik országban elérhető.

A poszterek választéka országonként eltérő a különböző raktárak miatt. Ha a nyomat nem jelenik meg a weboldalunkon az Ön országában, akkor nem érhető el, ha azonban elérhető, de nincs raktáron, akkor a kép még megjelenik, de a nincs készleten megjelölés látható mellette.

Rendelhetek más méretű nyomatokat is, mint amik a weboldalon elérhetők?

Méretválasztékunk a nyomatonként eltér, ha nem elérhető az adott méret, akkor nem gyártjuk a posztert az adott méretben.

Kérhetek egyedi fehér szegélyt egy poszterhez?

Néhány nyomatunk fehér szegéllyel van ellátva az adott poszter képének kiemelésére, azonban nem minden poszteren rendelkezik fehér szegéllyel, és nem adhatók hozzá vagy távolíthatók el a nyomatokról, és nem kérhetők egyedi méretben. Kérjük, olvassa el a képek jobb oldalán található termékleírást, ha nem biztos benne, hogy van-e a poszternek fehér szegélye.

 

Együttműködés/Sajtó

 

Együttműködés (Influencer)

Kérjük, küldjön egy e-mailt az internationalmarketing@posterstore.com címre

Hogyan működik az együttműködés a Brandbassadorral? 

A Brandbassador egy márkaépítő platform, amelyen keresztül Ön is márkanagykövet lehet a Poster Store-ban, és jutalmat kaphat a követőivel megosztott tartalmakért. Itt kell Brandbassador-fiókot létrehoznia, hogy Poster Store Brandbassador lehessen. Ha jóváhagytuk Brandbassadorként, megkezdheti teljesíteni a Poster Store küldetéseit. A platformon az elérhető küldetések különböző típusait találja. A küldetés általában a tartalom megosztását és a jutalmazást foglalja magában.

Mikor küldünk értesítést a jelentkezés felülvizsgálatáról? 

Igyekszünk 3 munkanapon belül minden jelentkezésre válaszolni, és tájékoztatjuk, amint jelentkezését áttekintettük.

Kérdése van a Brandbassador alkalmazással kapcsolatban? 

Ha bármilyen problémája van az alkalmazással kapcsolatban, vagy bármilyen kérdése van a Brandbassadorral kapcsolatban, bármikor megtalálhatja a válaszokat közvetlenül a Brandbassador alkalmazásban. A GYIK menüpontban részletes információkat talál a Brandbassadorról is. Ha bármilyen kérdése van az együttműködéssel kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a Brandbassador üzenetközpontban.

Művész/Fényképész 

Kérjük, küldjön egy e-mailt a következő címre: artist@posterstore.com

Sajtó és média 

Kérjük, küldjön egy e-mailt a pr@posterstore.com címre

Viszonteladó 

Úgy döntöttünk, hogy jelenleg nem működünk együtt viszonteladókkal, de a jövőben ez az opció is szerepelni fog a kínálatunkban.