Gyakori questions
Rendeles
Honnan tudom, hogy a rendelésemet gäpekták?
At the end of the order, we sent you an e-mail. Ha nem kapta meg a rendelés vissagsikkeitátát, check a lefélszemét mappáját. Please note that 24 hours is required until the order is returned.
Ha verkörterte a lefélzzemetet, eltelt 24 óra, és még minact nem kapta meg a visssigazoló e-mailt, söderjuk, hogy vege fel mellesme a kontaktät a kontaktsvääfäti förskunkon szzerv, hogy kivizgslaghassuk a problémáját.
Miért nem captam még meg a order vissigazoló e-mail?
Ha Rendelést Adott Le A Poster Store-Ban, Azonban A Megrendelésről NEM Captain Veryzigazoló e-Mail, Kérjük, Vegye Error Velünk A Kapcsolatot a Kapcrenelvéelvételi űrlap Seatoksi- Zaigazolását Megfellően Megkapja.
Módosíthatok a rendelésemen avóð leadtam?
Tudjuk, hogy szeretné gyorsan megkapni termékeinket. Amint leadta a rendelést, megkezdjük annak összeállítását! Ez sajnos azt jelenti, hogy nem tudjuk módosítani a megrendelését, mert a raktár már megkezdte a feldolgozását (általában másodperceken belül).
Mi történik, ha egy termék a rendelésemből nincs készleten?
Felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk róla, hogy a termék nincs készleten. Ha ezzel kapcsolatosan még nem kerestük meg Önt, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy további segítséget nyújthassunk Önnek.
Mi történik, ha hibás címet adok meg?
Ha helytelen adatokat adott meg, például szállítási címet, e-mail-címet vagy telefonszámot stb. Kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy a megrendelés elküldése előtt módosítani tudják az adatait. Sajnos, ha a helytelenül megadott adatok befolyásolják a csomagja kiszállítását, és a rendelését már azelőtt elküldtük, mielőtt kapcsolatba lépett volna ügyfélszolgálatunkkal, az esetlegesen felmerülő többletköltségek Önt terhelik.
Hogyan mondhatom le a rendelésemet?
A lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot kapcsolatfelvételi űrlapunk kitöltésével. Ugyanakkor nem tudjuk garantálni, hogy elegendő időnk lesz a megrendelés lemondására, mivel csomagolási/szállítási részlegünk büszke arra, hogy gyorsan célba juttatja a termékeket a vásárlók részére.
Hogyan tudok céges megrendelést leadni?
Jelenleg nem áll módunkban céges (B2B) megrendeléseket fogadni, de reméljük, hogy a jövőben erre is lehetőség lesz.
Fizetés
Milyen fizetési lehetőségeket kínálunk?
Amex, Maestro, Mastercard, Visa, Apple Pay, Pay Pal
Fizethetek kuponnal vagy ajándékkártyával?
Kuponnal vagy Poster Store ajándékkártyával is fizethet.
A kuponom nem működik, mit tegyek?
Kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be a kuponkódodat, és előtte vagy utána nincs-e szóköz. Ellenőrizze azt is, hogy nem járt-e le a kód. Ha nem, forduljon az ügyfélszolgálathoz.
Miért utasították el a fizetést?
Kérjük, ellenőrizze az általunk kínált fizetési lehetőségeket, mivel ez lehet az oka annak, hogy a fizetést elutasították, ellenkező esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Miért nem vonatkozik a kedvezmény a rendelésemben szereplő összes termékre?
Nem minden termékünkre érvényesíthető a kedvezmény. Példák olyan termékekre, amelyekre az árengedmény nem vonatkozik, többek között a következők:
Poszter szettek
Kifutó termékek
Vagy keretek
Kérjük, vegye figyelembe, hogy az aktuális kampányok és kedvezménykódok gyakran nem kombinálhatók. Ha kétségei vannak, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és segítünk megoldani a problémát.
Ajánlatok/Kedvezmények
Miért nem működik a kedvezménykódom?
Kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen írta be a kódot, és előtte és utána nincs szóköz. Ellenőrizze azt is, hogy nem járt-e le a kód. Ha nem, forduljon az ügyfélszolgálathoz.
Mi történik, ha elfelejtettem megadni a kedvezménykódot?
Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati osztályunkkal, aki segíteni fog Önnek.
Szállítás/Kézbesítés
Milyen hosszú a szállítási idő?
A szállítási idő 3-5 munkanap, amely a megrendelés leadását követő naptól számítunk.
FONTOS: A szállítmányozó partnereink által jelenleg kezelt csomagok nagy száma miatt, ha a csomag nem szállítható az Ön otthoni címére, a csomagát a legközelebbi átvételi pontra irányítjuk át.
Milyen szállítási módokat kínálunk?
A megrendelés méretétől függően különböző szállítmányozó partnerekkel dolgozunk együtt. Miután hozzáadta a termékeket a kosárhoz, és a fizetésre lépett, látni fogja, hogy a megrendelést melyik szolgáltató kézbesíti.
Mennyi a szállítási költség?
A szállítás ingyenes 18900ft feletti rendelés esetén. A(z) 18900ft alatti megrendelések után 2199ft szállítási díjat számítunk fel
kínálnak expressz szállítást?
Az utolsó pillanatban van szüksége (egy szuper) ajándékra? Vagy már alig várja, hogy a posztereit kitehesse a falra?
Ha a rendelésed expressz kiszállításra is alkalmas, ez a szállítási mód is megjelenik a fizetési folyamatban. A DHL választása esetén expressz kiszállítást kínálunk!
A délelőtt 11 (időzóna) óra előtt munkanapokon leadott megrendeléseket még aznap feladjuk, a 11 (időzóna) óra után leadott megrendeléseket pedig a következő munkanapon adjuk fel. A megrendelés kézbesítése a megrendelés feladásának napjától számított 1-2 munkanapon belül megtörténi
Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?
Megrendelését a lehető leghamarabb becsomagoljuk és feladjuk. Amint a futárcég átvette a csomagot, aktiváljuk az Ön csomagszámát, és egy másik e-mailt küldünk Önnek, amely tartalmazza a csomag nyomonkövetéséhez szükséges hivatkozást. A nyomkövetéshez szükséges link aktiválása akár 48 órát is igénybe vehet. Ha nem kapja meg a nyomonkövetéshez szükséges linket, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot kapcsolatfelvételi űrlapunk kitöltésével.
Miért nem frissül a csomag nyomonkövetéséhez szükséges link?
Miután a rendelését elküldtük a raktárunkból, a csomagkövetéshez szükséges linket elküldjük a csomagfeladást visszaigazoló e-mailben. Felhívjuk figyelmét, hogy a nyomonkövetési hivatkozás aktívvá válása előtt 48 óra is eltelhet, amíg megkapja a kiszállítást megerősítő e-mailt.
Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?
A meghiúsult átvétel miatt visszaszállított termékekért 5400 Ft díjat számítunk fel a csomagolási díj és a visszaküldés költségeinek fedezésére.
Módosíthatom a szállítási címet a csomag feladása után?
Sajnos, a csomag raktárunkból történő feladása után nem tudjuk módosítani a címet. Bármikor felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálati osztályunkkal, és megpróbáljuk továbbítani az üzenetét a futárnak, azonban nem tudjuk megígérni, hogy kiszállítás előtt kivizsgálják a reklamációt, ezért javasoljuk, hogy közvetlenül a futárral vegye fel a kapcsolatot.
Visszaküldés/Reklamáció
Visszaküldhetem a rendelésemet?
Igen, a Poster Store-ban vásárolt termékekre 90 napos visszaküldési szabályzat vonatkozik.
Pénzbe kerül, ha visszaküldök egy terméket?
A visszaküldés költsége 2900 Ft. Ezt a költséget nem a DHL visszaküldési ponton számítjuk fel, az a jóváírásból kerül levonásra.
A visszaküldési folyamat a visszaküldött csomag DHL visszaküldési helyre történő átadásától számítva akár 14 napig is eltarthat. A visszaküldött termék beérkezése és feldolgozása után jóváírjuk azokat, amelyről e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek. Őrizze meg a bizonylatot, amíg a visszaküldést visszaigazoló e-mailt meg nem kapja, ezzel igazoljuk a visszaküldést.
Visszaküldhetem a kereteket, ha már kicsomagoltam őket?
A keretek nem küldhetők vissza, ha a keretekről eltávolították az öntapadó műanyag fóliát, amely megvédi az üveget a karcolásoktól. Azonban, ha csak a külső, nem tapadó műanyag réteget távolította el, visszaküldheti a kereteket.
Hogyan küldhetem vissza a megrendelésemet?
A csomagot pontosan úgy kell becsomagolni, ahogy azt tőlünk kapta. Fontos, hogy a posztereket újra feltekerje a védőpapírba, mert ezzel biztosítja, hogy szállítás közben ne mozduljanak el. Amikor a posztereket újra felgöngyölte a papírba, ragasztószalaggal rögzítse őket, hogy visszaküldéskor könnyen kivehetők legyenek a postázóhengerből.
Kérjük, jelezze visszaküldési szándékát az alábbi linken. Amint regisztráltuk a visszaküldést, egy e-mailt küldünk Önnek, amely tartalmazza a vonatkozó utasításokat és a címadatokat.
Visszaküldés regisztrálása itt
A visszaküldés szállítási költsége 2900 Ft. Ezt a költséget nem a(z) DHL visszaküldési ponton számítjuk fel, az a jóváírásból kerül levonásra. Ha a visszaküldött termék(ek) már nem felel(nek) meg az akciós/kedvezményes kódok feltételeinek, akkor az összeget ennek megfelelően módosíthatjuk, és a különbözetet levonjuk a visszatérítés összegéből.
A visszaküldési folyamat a visszaküldött csomag DHL visszaküldési helyre történő átadásától számítva akár 14 napig is eltarthat. A visszaküldött termék beérkezése és feldolgozása után jóváírjuk azokat, amelyről e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek. A visszaküldési folyamat a raktárba történő visszaszállítást követően akár 14 napig is eltarthat. Őrizze meg a bizonylatot, amíg a visszaküldést visszaigazoló e-mailt meg nem kapja, ezzel igazoljuk a visszaküldést.
Van lehetőség termékcserére?
Ha a kapott termékeket valami másra szeretné kcserélni, akkor az a normál visszaküldéshez hasonlóan kerül feldolgozásra. A termékeket az eredeti csomagolásban és állapotban kell visszaküldeni. Amint megkaptuk a termékeket, visszatérítjük a vételárat. Ezután újra vásárolhat webáruházunkban.
Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?
A meghiúsult átvétel miatt visszaszállított termékekért 5400 Ft díjat számítunk fel a csomagolási díj és a visszaküldés költségeinek fedezésére.
A rendelésem sérülten érkezett, mit tegyek?
Ha a csomagolás vagy a termék megsérült, kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot mellékelve a csomagról készült fényképeket és a sérült termékeket. Ezt a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül teheti meg. Amint megkapjuk a sérült csomagolásról és termékekről készült fényképeket, megkezdjük kérése feldolgozását. Kérjük, ne küldjön vissza hibás termékeket.
Mi a helyzet akkor, ha nem a megrendelt terméket kaptam?
Kérjük, először ellenőrizze a megrendelés visszaigazolását, hogy lássa, mit rendelt. Ha nem a megrendelt termékeket kapta, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a beérkezett termékekről készült fényképekkel.
A termékekről
Milyen méretű posztereket kínálunk?
A következő méretű posztereket kínáljuk:13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm and 70x100 cm.
Keretezve kaphatók a poszterek?
Nem, a posztereket és a kereteket külön értékesítjük.
Minden poszter el van látva fehér szegéllyel?
Nem, a fehér keret nem minden poszteren látható. Kérjük, kétség esetén olvassa el a termékleírást, mert ott azt is feltüntetjük, hogy rendelkezik-e a poszter szegéllyel vagy sem.
Miért tűnik úgy a poszteremen, hogy levágták a képet?
Kérjük, ellenőrizze a termékleírást, mivel a poszter rendelkezhet fehér szegéllyel, és amennyiben igen, akkor ezt a leírásban is feltüntetjük. Ha azonban a poszter nem felel meg a webhelyünkön bemutatott képnek, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk.
Milyen minőségű papírt használunk a poszterekhez?
A posztereket Svédország leghíresebb nyomdai cége helyben nyomtatja, amely megszerezte a Nordic Swan ökocímkét, a környezetbarát és fenntartható gyártás svéd szimbólumát, valamint az FSC és a PEFC tanúsítványt. A legjobb minőségű papírt kerestük, és végül beleszerettünk Munken Kristall prémium minőségű dizájnpapírba, amely tökéletes minőséget biztosít számunkra. A papír FSC és PEFC környezetvédelmi tanúsítvánnyal rendelkezik. Tükröződésmentes, bevonat nélküli matt papír, amelynek teljes tömege 200 g/m2, így rendkívül exkluzív hatást kelt. Emellett kitűnő minőségű szín- és képreprodukciót tesz lehetővé. A tanúsítványok biztosítják, hogy a posztereinkhez felhasznált faanyag felelősen kezelt erdőgazdaságokból származik, amely megfelel a legszigorúbb környezetvédelmi és társadalmi előírásoknak.
Milyen méretű keretek szerepelnek a kínálunkban? Keretek (általános választék és méretek)
Stílusos, prémium képkereteket kínálunk 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm és 70x100 cm méretben.
Honnan szerezzük be a fa kereteket?
Kereteinket képzett kézművesek kézzel készítik, akik nagy tapasztalattal rendelkeznek az európai és ázsiai keretgyártásban. Keretbeszállítóinkat gondosan választottuk ki, hogy azok összhangban legyenek társadalmi és környezeti felelősségvállalásunkkal.
Miért különbözik a keret színe a korábbi rendelésemtől?
Have different timings leadott rendelések képeit szávet öszé, az eretike keret environment és weather conditions köröhtnak szávetát. Ellenkező täytä türljon az überszolgáltathoz.
Personalized products
Personemre szabhatom egy poszter vagy keret meatét?
Nem, ez az opsiyon sözzeit säytä nem sögül a söretöğunkunkban. Minden poszterünk és keretünk csak a webgalunkon noutalt meatsben erleri el.
Rendelhetek olyan nyomatot amely az országomba nem svetkaható? because I see that it is available in another country.
A poszterek szállógá orszángonként ámálát a different szákórak miatt. Ha a nyomat nem zeileen meg a webgalunkon az Ön országában, akor nem errössé el, ha gerättätätä, de ninkä skarkon, akor a kép még äääää, de ninne köpätgen megnamäkät ääätäne.
Rendelhetek más tämö nyomatokat is, mint amik a wengewalon politätik?
Méretváztékunk a nyomatonként eltér, ha nem pochátila az adot meat, akkor nem fayärtjuk a posztert az adot meatben.
Kérhetek unique fehér szegélyt egy poszterhez?
Some of our new products have a white border, but they do not have a white border, so they cannot be added to a new home, and they cannot be used separately. Please read the product description on the képek job page.
Site
Influencer
Please send an email to internationalmarketing@posterstore.com
Hogyan möktik az söderössät a Brandbassadorral?
A Brandbassador egy márkaépító platform, amelyen szötzen Ön is márkanagykävre lehet a Poster Store-ban, és jutalmat kaphat a sekköivel bijtättätäkért. Itt kell Brandbassador-fiókot száveznia, hogy Poster Store Brandbassador lehessen. Having approved the Brandbassadorként, you will be able to complete the Poster Store mission. A platformon az poznaštika típisait találja. A missustät geumälä a täätälä säsätät és a jutalmazást yätsä vaität.
Mikor küldünk objektivét a jelpégés felülvizsgálatáról?
Igyekszęk 3 munkanapon belül minden geeltejsésére észúlni, és informácijuk, amint geeltejsését ättekintetuk.
Qestérete van a Brandbassador alkalmazással azágát?
If you have any problems with the app, or if you have any problems with Brandbassador, you can find a solution directly from Brandbassador. A GYIK menuelösban délésés információs talál a Brandbassadorról is. If you have any questions about the collaboration, please do not hesitate to contact us at Brandbassador szättöközpontban.
Művész/Fényképész
Please send an e-mail to artist@posterstore.com
Sajtó és media
Please send an email to pr@posterstore.com
Resale
Ósí száttünk, hogy now nem közökünk götts vearseladókkal, de a future ez az optioni is ogáslni fog a sóraretunkbang.